Kastella

2009-04-29
23:44:06

Kissse Miss ! :)
Hejsan på er .


Skola från 08.00-13.00 ungefär. Jag var sjukt duktig på både matten + att jag gick på extralektionen i företagsekonomi.. :)

Efter skolan blev de chill och sedan gick  Jag, Mamma och Sigge runt Axamo. Skönt när det är fint väder. Det är bara 1 ända sak jag vill just nu och det är att RIDA ! . Min familj har länge planerat att vi ska ut och rida Nordsvenskar men nej det har inte bivit av. Men denna sommarens ka jag fan ta tag i de . Det var sjukt längesen jag red nu :( .


När jag gick ut  för nån timma sen så var det en skitsöt liten katt utanför oss. Han kom fram till mig direkt och började kela. Sjukt söt var den. Den somnade sedan i våran stol där ute , hihi. Dock vill jag inte hålla den mer nu eftersom jag märkte att den hade typ 10 fästingar på sig :/ .  Han låg där i typ 2 timmar men nu när josse skulle ut me sigge sprang stackern iväg :( . Hoppas han kommer tillbaka :D






Nu ska jag ta och sova lite och tagga valborg imon. Pusspuss !

Kommentar:

hej ååå avd gulliga katter! rösta gärna på min blogg på onerose.blogg.se ♥ hur är det idag då?

2009-05-05 @ 17:37:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: