Kastella

2009-04-13
13:39:04

Sista dagen !

Tjosan på er ! .

Sista dagen på lovet idag, känns ju inte allt för bra måte jag säga. Jag hade ju inte klagat om det var 1 vecka till.

Igår så var Jag , Frida  och Elle ute och gick en sväng i värmen jag ÄLSKAR värme :) .  på kvällen fick jag sedan ett samtal det var Simme, Robin, Jejja och Johan i högtalare och jag hörde typ inte ett skit haha . De ville iaf att jag skulle ta med mig mina brudar och komma ner till dom på vättern så det gjorde vi.

Det var väl ca 15 pers i lokalen när vi kom ner, och dumma som dom är fick Robin, Johan och Rados för sig att bada i vättern :O . Helt sjukt  haha! 

Vi stannade där till 00.30 eller nåt tror jag då jag och frida fick springa till bussen dock hade våran buss slutat gå så det blev promenad och en del springning också XD 

Tack Elin, Söndagens hero ! <3 ^^ 


Nej nu ska jag kolla klart på The city och sedan ska jag väkl ta tag i mitt liv och gå ut från mitt hus XD
Ha en bra dag :)
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: