Kastella

2009-04-19
14:14:30

Super Duper Helgen !
Fre:
18-årsfesten för Elvira. Det blev en underbar kväll/natt med massa trevligt folk.
Bra musik, Lagom mycket folk och kanon stämmning hela kvällen kan det bli mycket bättre?.  Tack Elle ! <3 Snart är du en stor flicka :) .

Lite bilder dåvaaa!
 



Lör:
Var sjukt seg hela dagen. Satt i min soffa från klockan 10.00 när jag gick upp till klockan 17.00 då jag gick ner till datan. Vid 18.00 kännde jag att jag var tvungen att ta tag i mitt liv och jag började göra mig iordning.  20.00 stack jag och tjejerna in till Georges för att fika. Efter en chai latte och massa snack så gick vi ut och träffade Wille och Jesper som satt i en bil och dunkade musik. Haha så jävla goa .!  Jag är singel och sökande, Jag är också singel och sökande . Vill du hitta på nå ikväll? ;) . Naaajs !     Pumpa rumpa, pumpa rumpa, pumpa rumpa, pumpa rumpa .. !

Efter att vi hade varit där ett bra tag så träffade vi även mina klassisar  Emil och Mattias samt deras vänner Hannes och ? .  Åkte runt lite med dom och sedan stack vi till Molle en sväng innan jag åkte hem .

Chill lördag  ! <3


IDAG:
Vaknade hyffsat tidigt idag men har inte gjort ett skit. Ska snart plugga lite tror ja. Vi har nämligen prov  på 23 fulla sidor som består av Basket, Handboll,Fotboll, Innebandy, Hockey- bockey, Ishockey, Volleyboll, Badminton, Tennis, Bordtennis, Squash, Baseball & Bowling. Alla regler , hur allt går till, påäng osv. SJUKT TRÅKIGT. Bollspel är typ.... jobbigt !


Nu ska jag käka frulle . Pöss på er sålänge !

Kommentarer:
#1: sandra

jääävlar, de kanske man borde ta tag i, bollsportsprovet asså! :(

2009-04-20 @ 00:10:09
#2: Anonym

från alla möjliga sider :)

2009-04-20 @ 16:43:55
#3: isabell

från alla möjliga sider :)

2009-04-20 @ 16:44:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: