Kastella

2009-08-26
23:47:03

En riktigt slapp dag !
Tjoho !

Idag stack jag och Lollo och pluggade lite vid 11 tiden. Träffade även Jenny där som jag jobbar med :)  Efter det så stack vi till skolkaren Malin och käkade pizza hihi :) . Och sedan hem till Valle för att se hennes presenter från förlovningen och allt jag kan säga e  WOOOOOOOOOOW ! .

stack till Ba igen och bokade in mina sista 3 körlektioner. Usch det börjar närma sig nu och jag är inte alls beredd :( . BLÖ !

Vid 16.00 Blev det Olearys med klassisen. Sjukt najs att ALLA kom!  käkade , snackade till 19.00 då jag stack till mormor för att ha en liten kräft skiva IGEN proppmätt som jag var haha !

Sedan stannade vi kvar och kollade på SYTYCD där. Kan inte fatta att ade åkte ut :(  Helt sjukt :(

Dock så var mina älsklingar Jabbawockeez och dansade där . Awwww ska hitta och lägga ut nummret här !


Dax att sova ska upp 06.45 imon för riskutbildning klockan 08.30 !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: