Kastella

2009-08-08
01:43:23

Fredagskväll, känns som måndagskväll?
Halllå hallå.

Sitter här och halvsover framför datan. ska strax krypa ner i sängen . Hela jag e full av myggbett så jag får typ panik lite då och då . :P

Idag var det iaf fredag och den började med att jag övningkörde till ett ställe där min syster köpte en bli och sedan blev det solning i det underbara vädret ! ÄLSKA !

Åkte till elle och va med henne och jesper en stund :) . Och så har jag gått en sväng med Lollo :)

Känns verkligen inte som fredag ida. Hade massa alternativ för första gången på länge. Folk ringde och ville ha dit mig på olika ställen osv men vart slutade de ? . Hemma klockan 23.00 eller något och har inte gjort ett skit. Får helt enkelt gottgöra det någon annan dag!

Imon sticker jag till något ställe utanför GBG där jag , mamma och pappa ska campa tills sön. Jag ska köra upp eller ah så länge jag orkar, vi får la se hur det går  :)

men nu måste jag sova ska upp 05.30 imon :S .

Hörs på Sön kväll eller något :) Puss på er !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: