Kastella

2009-08-13
23:18:26

Torsdag !
Började med att jag och Lollo baby stack till stan och kollade på när noor och hand grupp dansade . Träffade även Emil och mattias och samtalade lite med dom i en busskur i spöregnet. Sedan kom mamma och hämtade mig.

Vid 17.00 stack jag upp till A6 med min mormorför att kolla på skor till mig. Det lutar mot ett par vanliga låga Fred Perry skor :) .

Ikväll har jag bara suttit och lamat mig framför datan och nyss va jag ute och snackade lite med Linus !

Helgen:

Fredag:
Ska till stan en sväng och sedan kanske vätterfesten om Lollo vill !

Lördag:
Jag och Jimpan tar förmodligen en tripp till gränna och käkar glass och på kvällen blir det kanske vätterfesten

Söndag:
Inte så mycket planer.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: