Kastella

2009-12-06
22:46:18

Det ni missat !
Torsdag:
Hände inte så mycket .- Var på A6 med Lollo och Frida och sedan skolan 1 lektion . På kvällen blev det dans med barnen !  Min chef ringde och frågade om jag kunde jobba på fredagen klockan 13.00

Fredag:
Gick i skolan . skulle egentligen slutat 12.30 och sedan stuckit direkt ner och jobbat men som tur va så var våran idrott inställd :) . Jobbade sedan till 18.00 tiden gick skit fort jobbade på övervåningen . Finns mycket mer att göra där :)

på kvällen blev det utång på centrum . Lite mycket folk annars va de kul !


Lördag:
Jobbade från 09.50 - 16.30
Tina hade satt mig själv på mode :S . Jag som inte kan räkna kassan och sådant än .... Det slutade illa haha katastrof typ . Sista timmen var jag själv och då kommer det såklart en jävla massa folk så jag hann inte städa eller nåt, så hela provrummen var fulla med kläder och på disken låg det massa returer. Pinsamt . Jag får ta och be om ursäkt på praktiken! 

På kvällen stack Jag, Frida , Moni och mamma upp till MC-klubbens julfest. Det var väl helt okej . Tycker det är ganska kul att bara sitta och kolla på allt folk XD . Träffade en gammal klasskamrat också som heter Richard . Han kom fram och snackade med oss helt oväntat men KUL ! :)


Söndag: 
Idag har jag inte gjort ett skit. bara suttit hemma i mina mjukiskläder :P . lagade en misslyckat flygande jakob innan också haha . Nu ska jag snart sova och tagga praktik imon ! 



PUSS 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: