Kastella

2009-12-01
21:54:31

Helt slut !
Vaknade nyss efter ca 40 minuters sömn . Jag har varit super trött hela dagen.. Kan vara de 4 dagarna på Åhléns som ger utslag nu haha..

Idag var det Jag, Jenny och Eva- Lena som jobbade ! . Sjukt kallt var det på våran avdelning , usch ! . Tiden går iaf snabbt när man jobbar med de två :)

Fick även min egna namnskylt och mitt egna kassakort idag så nu känner jag mig äntligen som 1 i gänget haha !

( Dagens fundering : Ska an gå ut på Fre? Känner mig inte taggad eftersom att det var så sjukt tråkigt förre utgången men som frida sa, man kan ju inte stanna på botten vi måste helt enkelt ut och ha skitskojj !!! hihi)

Ne nu ska jag plocka ihop min tvätt och å och lägga mig .

JAG ÅKER OM 1 VECKA OCH 3 DAGAR !!!!!


Natti natti !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: