Kastella

2009-02-28
01:53:13

Fredag =)


Skolan var soft. Fick dock reda på en tråkig nyhet på engelskan. Med tårar i ögonen så sa våran nya engelskalärare att hon ska sluta nu . Hon har vetat de hela terminen som vi har haft henne, men inte velat säga något för att vi skulle ha kul fram tills idag. Men nu har vi henne inte mer för att hon går i pansion efter en lång historia som jag inte orkar ta upp här.  Det känns ganska surt måste jag säga. Innan när vi fick henne och sånt så sa vi alltid att hon var så jobbig och att vi inte gillade henne eftersom att hon började med läxor vilket vi aldrig har haft ! . Men nu när hon väl har slutat så tycker man att hon inte var på pjåkig iaf.... Bara vi inte får någon annan jävla skit lärare nu ...



Sista lektionen kom en kille från gränna och skulle träna oss tjejer i volleyboll. Vi trodde det skulle komma en gammal gubbe eller något men till våran förvåning kom det en kille i våran ålder. Han va as go måste jag säga ^^  Har nog aldrig garvat så mycket på bollsporten så hoppas att vi har honom på tis igen :)

........

Efter skolan så kom mamma och hämtade mig och vi stack upp till A6 där jag köpte mig ett par baggy jeans från Vero Moda för 600 kr . kan visa bild på dom imon.

........

Senare på kvällen stack Jag och tjejerna till Georges och fikade som vanligt när vi inte har något annat för oss XD . Det var trevligt. Sedan fick vi sällskap av mina 2 klasskamrater Mathias och Emil som hade hittat ut till krogen ^^ . När dom stack kom även Becka, Becka och Jossan och sa hej :) .

Efter att ha suttit på fiket i tillräckligt många timmar så stack vi hem till elle och chillade och diskuterade våran Spanien resa som vi har planerat att göra i sommar. Just nu är det ganska oklart allting men får hoppas att vi får ihop alla pusselbitarna. I vårat gäng bruker det ta ett bra tag xD .  


Och nu kom jag precis hem och ska väl ta och sova nu :) . Godnatt !

Kommentarer:
#1: Malin

Jag tänker fasiken limma ihop pusselbitarna så dem inte går itu igen :) vi ska nånstans nån gång! :D

2009-02-28 @ 12:25:21
#2: Karro

Haha det är bra Molle ! :) . rätt taktik där ;) haha !

2009-02-28 @ 13:00:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: