Kastella

2009-02-16
18:53:26

GLASÖGON ?!?!?!?! :O
Var ju somsagt hos optikern ida dåråå.

Asså problemet är att när man sätter sig där så ser man ju någorlunda med sedan efter ett tag när man har haft massa lampor och blinkade skit i ögonen så ser man ju inte ett skit längre :O . Men det lär ju inte bara vara jag som har det där problemet.

Som jag trodde så fick jag ju glasögon men jag var ju inte blind precis. Jag ska dock bara ha dom när jag känner att jag behöver villsäga när jag kör bil och så . . . Så det är inget ni vänner kommer få se allt för ofta haha .

Tog hem 6 stycken par för att prova lite och nu återstår det att välja mellan 3 stycken . Man får 2 till priset av 1 så jag måste ta bort ett par till .... Jag lägger nog in de 3 paren så får ni hjälpa mig att avgöra :)


Kommentarer:

haha, så började det för mig oxå, "ha dem bara när du kör bil eller sitter i skolan", nu är jag blind kan jag lova, utan linser eller glasögon kan jag lika gärna blunda, SÅ BRA syn har jag! hahaa

Glasögon är snyggt:P

2009-02-16 @ 22:42:20
#2: Sara

Tänkte bara säga att jag kommer anta utmaningen, men den kan dröja någon dag då jag har en hel del skolarbeten som måste göras:P

2009-02-17 @ 01:02:13
#3: Malin

haha sött :D

2009-02-17 @ 15:16:01
#4: Karro

Haha NEJ molle verkligen inte XD

2009-02-17 @ 18:12:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: