Kastella

2009-02-15
16:21:59

God Morgon :O !?
Vaknade för 30 minuter sen dvs 15.30 !

Igår:
Kvällen började men att jag och min mamma åt mat och sådär och sedan började vi kolla på melodifestivalen.

När jag hade sett alla bidragen så stack jag till Elvira där Frida , Malin och Jejja också var. Vi typ "förfestade" lite och hade det allmänt trevligt.

Sedan så ville vi inte stanna där mer så vi åkte först till tropa och sedan ner till stan där vi träffade Kenny och Danne. Snacka lite och sedan följde Jag, Jejja och Molle med dom hem medans Elle och Frida var små tråkisar och stack hem :( . 

när vi kom hem till Kenny så kände jag inte mina fötter över huvud taget  så jag försökte tina upp dom och sedan blev det Giutar Hero ! :) . Efteer det blev de 2 filmer  ( little man och don´t mess with the zohan ) .

Vi kom typ till dom halv 2 eller nåt och sista bussen gick 02.30 så vi missade den och stannade till första bussen istället.  Så precis när jag hade somnat så väckte dom mig och det var dax att gå .

Efter att ha varit vilse en stund i huiskvarna och missat bussen vi skulle ta (06.16) så hittade vi till macken och tog oss en frukost ( winerbröd och varm choklad

Kom hem vid 08.00 och har sovit sen dess :)


Det var min alla hjärtas dag haha ! Helt okej ^^  Nu ska jag chilla lite imon börjar ju skolan igen :( + att jag ska till optikern :O  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: