Kastella

2009-02-06
16:44:55

LOOOOOOVVVV!
Nu har lovet börjat ! yeeeeey !

Skolan var som vanligt . Hade basket tunering det sista .. Sedan när vi åkte hem så dampade min mobil eller Alla telia mobiler ! Hata !


Lovet kommer väl inte börja så kul precis. Har ingen aning om vad jag ska göra ikväll eftersom att jag ahde missförstått vad mina vänner har sagt . Så de jag skulle va med ahr delat på sig och hittat nån annan och kvar e jag i mitten  så jag vet inte riktigt vad som händer. Nästan bud på att sitta hemma med familjen en kväll .. Ni får gärna ringa om ni vill (A)


Hörs senare puss på er !

Kommentar:
#1: Elviraa

Hoppas du hade det kul med oss :D Och att godiset var gott, puss !

2009-02-07 @ 12:13:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: