Kastella

2009-02-02
23:02:58

Måndagen är förbi..
Första skoldagen för denna veckan..
I skolan gick det väldigt fort eftersom jag bara hade 2 lektioner fast vi gjorde inget på den sista. Efter skolan stack jag till A6 med Sandra, Becka och Wille och var där uppe i nån timme.

Efter a6 blev det hem en snabbis och sedan stack jag och Frida till Jimmie. Vi åt glass , kollade på film och lekte med kissen (mina händer är typ förstörda XD ) . . .



När vi skulle hem från honom blev det jävligt jobbigt kan jag lova. bussen gick 21.43 och när klockan var 42 så var vi en bra bot bort så vi drog löpet. . . Precis när vi kom ut ur svängen så kom bussen och det är en bra bit bort till busshållplatsen därifrån så vi gav upp.. sedan såg vi att bussen saktade ner precis vid oss så vi började jogga lite lätt men den fortsatte igen så vi saktade ner. Sedan stannade den precis framför oss och väntade så vi kunde gå på :) . Så massa ++++++ till den snälla busschaffören som stannade :)


Nus ka jag sova pusshaj !

Kommentarer:
#1: Frida.

"så vi drog löpet" jag "drog löpet" och du gick efter ,P hah

2009-02-02 @ 23:13:58
#2: Karro

Haha jag sprang tillräckligt ! :P

2009-02-03 @ 06:53:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: