Kastella

2009-02-17
18:25:20

Nu var det beställt !
Kom precis hem från Specsavers. Har beställt 2 par glasögon som kommer om ca 2 veckor. Spännande va? Nej det tycker inte ja haha . Jag tog ett par som inte syns så verst mycket. De är väldigt deskreta( bara båge över ) och sedan ett par med ganska tjock svart båge runt hela med massa olika rosa inslag .. Svårt att förklara jag får väl helt enkelt visa när dom kommer hem :)

Idag när vi kom till skolan så hade vi vikarie på våran bollsport så jag, Lollo och Valle skrev på närvaro och sedan stack vi ner till Mcdonalds där vi satt från 09.00 - 10.00 ( så de slutar ha frukost ) för att få i oss en hamburgare.




Idag fyller VALBONA AZIZI 18 år ! Grattis baby !



Usch jag längar som bara den nu .. bara denna veckan så fyller 3 i min klass 18 år och själv får jag vänta ända till september. Och värre blir det när jag fyller år på en MÅNDAG :O ! . Hur surt e inte det lixom ?

På fre ska vi på Beckas 18 års fest . Det kommer bli kanon ! =)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: