Kastella

2009-02-26
21:40:30

Sveriges Värsta Bilförare!
Jag har suttit och garvat och gråtit i typ 1 timma nu och gör det fortfarande eftersom att jag kollar på klippen från tidigare pogram. Asså speciellt Robert och Marcus är ju så jävla sköna ! Fyfan assåå ! ^^

Det kan ha att göra med att jag är så jävla svag för väsköttar (eller hur det stavas)  Bara älskar dom, Blir kär dirket ! =)  Tror nästan helt säker att jag kommer flytta nånstans i västergötland när det är dax för mig. Någon som joinar?^^


Kolla klippen säger jag bara !
Robert repar lacken
Robert dödar

Ahhh så kan de gå xD



Till något helt annat och inte fullt så kul .

Dagen började med bad på rosenlund. Min skola e ju helt jävla störd . Dom tror seriöst att vi ska orka simma 20 längder ... !?!??!?!!?!?!?! det är ju förfan 1 mil ! .  Självklart så simmade inte vi det utan vi gjorde nog 3 tror ja :P . det räckte.

Efter badet stack jag och valle ner till stan.  Kollade runt lite och sedan gick vi till banken för att föra över lite pengar från mitt kort ner till makedonien. Vi satt inna på banken i 1 timma och försökte fixa allt men de va fan det jobbigaste jag har varit med om. Var fan nära på att lägga ner det ett antal gånger haha.

Från att vi gick ut från banken till att valle hoppade av bussen så garvade vi XD .

När jag kom hem kollade jag och frida på High school musical 3. Det var andra gången för mig och den är helt okej. Alla dom filmerna är ju typ lika dana ! :)

Dagen var skrattretande haha. !

Nu blir de tv pusshaj !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: