Kastella

2009-01-25
00:02:36

18-års fest !

Det blev ingen förfest hos linus som palnerat istället så stack Jag, Frida och Elle till Malin där vi gjorde oss iordning det sista innan vi ringde taxin. Jag, Elle och Molle stack upp till åbolid där Oscar ( födelsedagsbarnet ) bor. Det var redan lite folk där så vi gick in och med tiden kom det mer och mer folk . Alltid kul på sånna här fester för man träffar nästan alltid någon gammal vän. Ikväll träffade jag 3 :) .

  Det går inte att lägga in bilder men fler kommer !

Det blev sång, dans, snack osv innan det var dax att dra med bussen 01.46
Jag missade min buss på juneporten så jag åkte till idaspark och väntade. Sedan kom mamma och hämtade mig och Anton !


En mycket trevlig kväll med bästaste folket <3
Tack Oscar och Grattis igen ! =)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: