Kastella

2009-01-06
23:28:13

Andra dagen i backen!

Efter det senaste inlägget igår så spelade hela familjen Party Alias ! Skit skojj . Jag van för 2:a gånge i rad på det spelet. Tror fan jag e bäst ! ^^

Idag: vakade lite senare än igår och vi stack till backen vid 11.00 tiden kanske. Det blev mycket åk till ca 16.00 och då stack vi hem och käkade. Sedan tog vi det lugnt till 17.30 då jag, pappa och Josse stack till backen igen och drog 3 åk från toppen. Vägen ner är 2,5 km så man är ganska mör i benen efter 3 åk. + att det var ganska isigt nu på kvällen och mycket guppigt ! Jag trillade för första gången idag . Inget allvarligt men gled till lite och föll lite lätt . Men jag sträckte mig mella skuldebladen :( . Pappa och Emil har lagt varsin stor bäll haha speciellt emil han rullade en bra bit. Man såg bara ett stort moln och lite skidor här och där haha.

När vi kom hem så blev det cill och nu har Jag, Emil och Pappa spelat kort en bra stund !

Imorgon ska vi vara i backen när det öppnar, villsäga 09.00. Det kommer bli kämpigt etersom jag inte är en 7sovare precis ^^ Men men man måste offra sig för laget XD .

Har inte bestämmt mig för om jag ska testa bräda imon . Alla som åker de i backen e så bra ^^ Men men vi får la se ^^

Nu ska jag snart gå och sova så att jag orkar med den sista dagen imon !

puss och kram på er !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: