Kastella

2009-01-05
13:16:10

Bloggar från Branäs!
Hallu eller ! Tänkte berätta lite om vad ja har för mig här i branäs :P . Bilderna ommer dock inte upp nu för jah har ingen sladd med mig.

Igår: Igår kom vi fram vid 15.00 ungefär och då började vi plocka in alla saker i våran "lilla" söta stuga. Jag , Josse och Emil har sovplatser på loftet och här nere sover mama och pappa + att det finns 1 rum till med 1 våningsäng som är tom. Efter att vi hade packat upp allt så tog vi de lugnt och kolladepå tv . Vi bestämmde oss för att inte åka några skidor första dagen. På kvällen blev de mat, kortspel och Jag + Emil bastade inna vi gick och la oss allihopa ! Gött
^^ Det blev läggdax tidig igår för att orka med dagen idag.  Vi spelade Worms också ^^

Idag: Jag blev  väckt vid 09.00 då det blev frukost och sedan gjorde vi oss redo för att skynda oss till backen. Vi hyre skidor och san satte vi igån med åkandet, ÄLSKA!!!!  efter 2 timmars åk i både de mellan stora backarna och den längsta backen på 2,5 km så stack vi till Sysselebäck och handlade . OCh nu sitter vi här och väntar på mat :D .  Efter aten ska vi ut i backen igen i några timmar. Det är -18.3 grader just precis nu ! . Men fryser typ bort ansiktet är man åker så det äller att ta lite paus mellan åken :P  Nu orkar ja inte skriva mer . Vi hörs senare ikväll :D


Puss & Kraam

Kommentarer:
#1: Frida.

Jag vill med åka skidor!! :)

2009-01-06 @ 00:56:02
#2: karro

det ärr bara att palla dig hit :)

2009-01-06 @ 10:16:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: