Kastella

2009-01-25
00:08:01

Bowling med babes !
Kvällen började med att jag stack till Lollo och fixade lite stuff. Sedan kom min mamma och hämtade mig och Lollo och vu skjutsade Simme till boysen. Jag och Lollo åkte till Becka uppe på berget där mamma släppte av oss.

Väl där så började vi festa lite och hade det allmänt trevligt ! Vid 21.30 så kom Elinas bror och hämtade oss 4 och skjutsade oss till Bowlning arena där vi skulle bowla. :P Det var Jag , Becka, Lollo och Elina som bowlade och Tim och Bobby kollade på .

Efter Bowlingen så skjutsade Tim hem mig och nu sitter jag här. Ska snart sätta på en film och sedan sova :) Skit bra kväll ! Måste göras om tjejer ! <3

Bilder kommer när jag har fått dom av Lollo ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: