Kastella

2009-01-18
21:33:22

Hemma Igen !
Helgen var underbar. Inte för att vi gjorde något speciellt men bara att sitta och softa med popcorn och chips till Körslaget i hotellrummet istället för hemma är så jävla skönt !



Lördagen började med att vi checkade in vid 12.00 någon gång och sedan stack vi dirket till Stan för att shoppa . Fick med oss en massa kassar hem. Mina inehöll bla: En klänning, 2 t-shirts, skärp, smycke, tröjja osv.  kanske lägger ut lite bilder imorgon om syrran kommer tillbaka med min kamera !

Efter shoppingen stack vi till hemköp och käpte med oss massa gott till hotellrummet och sedan blev det mys framför Körslaget ! :)

Söndagen börjades med frukost nere på hotellet. Fanns mycket att välja på och det var väldigt mysigt där nere. Sedan checkade vi ut vid 11.00 och stack till Kungsbacka till ett ställe som hette Freeport  med en massa "billiga" Märkeskläder.  Därifrån fick jag med mig: Ett par byxor

Sedan tog vi en fika på världens sämsta café ! sedan hemfärd ! ^^

Där har ni lite om min helg . Bilder kommer somsat kanske imon om ni har tur ^^

Nu blir det kräftor och tv med mammi. Puss&Kram !


Kommentarer:
#1: Malin

Myspys :)

2009-01-19 @ 15:02:33
#2: Karro

JAAA ! :P

2009-01-20 @ 16:08:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: