Kastella

2009-01-27
21:08:56

Orkar inte Plugga !
Hallu hallu. Idag har jag haft skola somvanlig med 2 idrottslektionen. den ena hade jag och Sandra hand om och det gick nog hyffsat bra tror jag. Skönt att ha det avklarat. på Lewis lektion fick jag reda på mitt slutbetyg i Personlig Försäljning där jag fick MVG :) skit glad!

Efter skolan blev jag skit seg och var inte alls på bra humör så jag ställte mig och städade i köket osv. INTE LIKTMIG!

jag har typ behövt plugga som en galning idag men har fortfarande inte börjat. Har helt ekelt inte kännt för de. Istället har jag suttit och nördat mig och haft skit tråkit framför datan tills Jimmie skickade och sa att han va ute och åkte lite. Så jag drog iväg en stund med honom.

När jag kom hem blev det mat och sedan Topmodel <3!




Denna bilden kan typ beskriva min dag och mitt humör... Dyster !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: