Kastella

2009-01-12
23:36:28

Panik !
Andra daen i skolan . Gick ganska snabbt . Blev Pizza med Becka, Lollo och Valle. Mycket bättre än leverbiff och blodpudding iaf :O .

På sista lektionen vi vi reda på vårat prob Vg+ till mig :) . Sedan kom Barbro in och började snacka om Praon. Så nu har vi 1 vecka på oss att hitta någonstans att praoa vilket jag tycker är lite lite . Så nu har jag typ Panik över att jag inte kommer få något bra och så.. Någon som har något tips på en bra praoplats?  

Jag har bara haft bra praoplatser så det känns som att jag inte kan toppa de. Jag har praoat 2 gånger på ett bagari och en gång på Hemköp! Kanon på båda ställerna fast Malmborgs var lätt bäst !

Men jag och Becka ska upp imon och leta. Förhoppningsvis är det kanske nån som vill ta emot mig. Jag får slänga på lite exta charm när jag kommer in i butikerna. :) . 

Imon blir det också Racketcentrum för min del. Hyfsat najs iaf . Sedan ska jag bara ta det lugnt efter skolan. Måste öva lite på min muntliga redovisning som jag har på tors . på ENGELSKA ! jag som suger hårt i att båda prata inför folk och på engelska . Vi får la se hur det går .

Nu ska jag snart sova , blir lite tv först !

Ha de bra !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: