Kastella

2009-07-30
20:00:37

Back one more time?
Tjoho .

Nu är jag hemma IGEN ! . Känns väl lite sådär . Kul att träffa vännerna men jag hade nog kunnat stanna resten av lovet där nere känns det som nu. Vädret suger , finns inget att göra. Nästa vecka ska jag försöka få med mig min mamma till Gbg och lite sånt så det händer något.

Jag har iaf haft det underbart där nere. Kunde dock varit lite svalare i luften och poolen :)  Men nu är det bara att göra något bra av det sista på lovet och sen gå tillbaka till skolan igen.

Idag har jag inte gjort ett skit. Suttit och kollat Oc avsnitt hela dagen. Just därför känner jag inte för att göra något resten av kvällen heller... men det verkar som att jag ska dra mig till min vän snart iaf och troligtvis sova där tills imon.

I helgen har jag planer på att träffa några vänner men inte mer än så :) . Hör av er om ni vet nåt kul :)


Bilder och lite sånt från resan kommer inte nu !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: