Kastella

2009-07-08
12:18:34

Michaels Jackson !
Igår hölls minneceremoni för MJ. Jag, Mamma och Frida satt och kollade på hela programmet. Det var sjukt fint och jag och Frida kunde  inte hålla tårarna  inne. Tycker det är så hemskt när någon i familjen pratar, Lider verkligen med dem. Speciellt hans 3 barn.


-Pappa har varit den bästa pappa man kan föreställa sig. Jag vill bara säga att jag älskar honom så mycket.



Jag var inget stort fan men klart att jag älskar hans musik och han har ju verkligen stått i rampljuset under hela hans liv så det är svårt att missa honom.

Jag tror inte att jag kommer tänka att han är död . Kommer fortsätta lyssna på hans musik precis som innan kanske till och med mer nu.



sista bilden på michael på scen

Kungen av pop skulle starta comebackturnén "This is it" som skulle ha påbörjats den 13 juli i London. Men 48 timmar efter repetiotionen så avled han.

Michaels barns mamma Debbie lämnade familjen direkt efter fördslen som skedde genom insemination. Hon anser att barnen bara var en gåva till honom. De bodde ej tillsammans och hade aldrig något förhållande. I hans testamente krävde han att hans mamma skulle få vårdnaden och om hon inte skulle klara av de så skulle diana en vän till honom få den. Han har 3 barn Prince Michael, 12, Paris, 11, och Prince Michael II, 7.




R.I.P MJ

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: