Kastella

2009-06-17
23:45:58

I´m ready !
Ons idag. Har blivit en slapp dag för mig. Låg och solade en stund tills det började regna och sedan har jag varit på stan och ätit på La dolce vita med Mamma och Syster. Mycket trevligt...


Resten av kvällen har bestått av tv program. Mitt favorit har äntligen börjat igen SO YOU THINK YOU CAN DANCE !!!! <3<3<3

Har fått mina bikinisar idag också :) . Och allt passade så jag e super nöjd och taggad och klar för stranden ;) Woohooo !  lägger in bilder imon !




Jobbigt när man får olika bud och man vet att man bara kan förja det ena :S .




Kommentarer:
#1: Anonym

bud? jag kan ge dig bud :)

ofta du fick bikinis så tidigt!!!



/m

2009-06-18 @ 01:27:09
#2: Karro

Gör de inte ! :P . Jaaa haha så tidigt tycker jag inte de va ^^

2009-06-20 @ 14:33:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: