Kastella

2009-06-11
23:13:33

Jag har alltid sån jälva otur....
Idag skulle jag beställa mina bikinisar?! Gick in på Ellos och hade tur så de va rea på den ena bikini överdelen och underdelen. Blev as nöjd och tänkte Yess det är är taget . Sedan gick vi upp och åtoch lite så och nu när jag och syrran skulle beställa så var rean borta :O . jag blir så jävla lack ! . Om man ska ta bort de så gör man ju fan inte de mitt i en dag. Så sjukt dåligt . Men det är typiskt mig för jag har fan aldrig tur i nånting ! Jag menar det verkligen och jag e trött på de nu !

Vet inte om jag ska skita i och köpa den nu bara för de . Känns inte lika lockande längre... Fårse imon !



Ingen speciellt rolig skolavslutningskväll heller eller den var soft. Skönt att vara med familjen ibland .. Har mig själv att skylla att jag inte gjorde något energiskt ! !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: