Kastella

2009-06-01
22:55:22

Smärta i bröstet :S

Igår hade jag ont i hela kroppen. Antagligen för att jag röde mig ganska mycket i lör. Har också 2 blåmärkern och kan knappt sitta pga ryggen. illa ! . På kvällen fick jag iaf en jobbig smärta i bröstet eller va man ska säga, Innanför revbenen. Kunde inte stå längre så jag fick lägga mig ner en stund. Sjukt jobbigt. När jag vaknade idag var lite av smärtan kvar och jag kände mig illamående. Vet inte va de kan ha varit :S . Så det blev sjukanmälan till skolan och mer sön till mig. Vid 14.00 var smärtan nästan över förutom i kroppen (Haltade när jag gick :S) .

Min vän Elvira skickade sedan och ville ner på balen så jag beslutade mig för att hänga med. Vi kollade när Kalle (eller Calle) gick och sedan orkade vi inte mer för svettet rann ner för pannan . Sjukt varmt !

Vi gick vidare till piren och köpte oss en glass och när den var uppäten blev det ett besök på Saltkråkan. Trevlig personal där för övrigt :) ! Satt och drack lite vilket behövdes i hettan och sedan begav vi oss hemåt till hennes mamma.

satt och snackade lite med hennes mamma och syster osv och sedan följde elle mig hem . !

Nu sitter jag och skribver lite på ett föredrag jag har imon eller en redovisning kanske det heter. Kommer inte gå bra kan jag lova . Försöka korta ner ett abrete på 15 sidor till en text där du ska komma ihåg allt utantill ? Nej tack!


Tack för idag Elle ! Måste ses oftare även när du flyttar ifrån oss !!!!!! ! <3

God natt !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: