Kastella

2009-03-30
22:46:52

Dålig uppdatering :(
Känner att jag inte har haft ork att skriva på ett tag nu men det har inte hänt så mycket. I lör träffade jag Molle och sedan gick vi till Andy en stund.

I söndas/igår gjorde jag inte så mycket. Övningkörde en stund och hämtade samtidigt Frida så hon fick  sitta och vara orolig i baksätet :P . Vi stack sedan hem till henne för att bestämma vilken resa vi skulle ta, Vilket nästan är klart nu.

Idag var det skola för fösta gången på 2 veckor. Surt ! . Dock gjorde vi inte speciellt mycket utan vi höll bara på med vårat arbete.

Nu kom jag precis hem för jag och Lollo har varit och tränat för första gången på Atlantis spa. Vi körde ett arobic dance pass med nån Martin. Det var skit skojj, Skit svårt, Skit jobbigt. precis som de ska vara. Men imon blir det ett lite lättare pass.

Efter träningen så stack vi till Georges där vi snackade med Didar och Fidi och sedan gick vi och åt på 12:an. jag tror att alla såg att vi va as biffiga nu för de som  va där inne flörtade som fan och han som jobbade kom fram med extra cola och klubbor as najs :) .

Nu ska jag sätta mig framför tv:n :)  Puss på er !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: