Kastella

2009-03-22
23:17:27

Helgen !
Nu är helgen slut så tänkte sammanfatta lite ^^

Fre: Började med praktik till klockan 17.0Vid 20.00 anlände Jag och Lollo till Sandra. Det blev chill, lite dricka och massa prat tillsammans med dom och med Bea, Ebba, Becka och Jojje. Vid 23.00 eller något så stack Jag och Lollo ner till stan och när Lollo stack med hennes pojk så gick jag och mötte Molle. Sedan stack vi till killarna en stund. Men där va de inte speciellt kul så vi drog! . Den tidiga delen av kvällen var iaf go :)




Lör: Blev väldigt chill. Satt hemma hela dan eller nej, jag var på stan med mamma en stund. På kvällen blev det en lång fika med Elle och Frida, mycket mysigt !  Sedan så stack vi hem till Fritti och kollade på American pie :)

Idag: Idag har jag inte gjort ett skit förutom att jag övningkörde i typ nån timma :) . Det gick ganska bra.

NU : Nu sitter jag och kollar på I hennes skor . Kollade precis ut och det SNÖAR :O . Igår var det typ bästa vädret. Det var lixom verkligen vår ! och idag snöar det . Det är ju inte som att humöret går upp precis  ! Nu vill jag ha vår och sommar . Inget mer blask nu. Jag vill kunna gå utan jacka och i tunna skor !

Imon blir det praktik igen. Denna veckan ska jag va på avdelningen med kosmetika :)  kul !

Men kul att 3:an slutade att fungera nu mitt i filmen :O Orkar inte !

Godnatt på er !

Kommentar:

Min trea slutade också fungera.. och femman. .

2009-03-23 @ 11:45:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: