Kastella

2009-03-08
22:49:51

Helgen !
Här kommer några bilder från i fredags då det var fest hos Totte!




Lör:
Efter att jag hade vaknat och gjort mig iordning så stack Jag, Mamma och Pappa till Trev ( Vän till familjen ) De har precis varit och hämtat sin nya hund. En fransk bulldog. Så sjukt fulsöt så det är inte klokt. Jag älskar honom ! :)  Haha ser så jävla kul ut när dom går typ 4 steg och sedan rullar runt för att balansen inte är på topp. Här har ni lite bilder på Frasse och oss andra :

Jag och busen

Så sjukt söt !


Busade med pappas mustasch

High five !

Jag och lillen
 
Jamie :)

Deras nya katt chef :)

På kvällen så kollade jag på nästan hela melodifestivalen som förövrigt inte blev alls som jag tänkte mig.. Efter det så stack jag och Frida till Georges där vi fikade med Becka, Emma och Gabbi. Träffade även några från min klass. När de andra tjejerna hade åkt så stack vi ner till Johan där Isak och Jeppe var också...

Där blev det chill, dricka, massa snack, giutar hero osv. . . När sista bussen hade gått så började vi bli slöa och självklart så satte Johan på en skräckfilm vilket både jag och frida hatar. Kommer inte ihåg vilken de va, När filmen gick på så blev vi slöa allihopa och i väntan på att första bussen skulle gå så kollade vi lite halft på den.

Kom hem vid 06.20 eller nåt och då blev det sängen dirket.
En mycket mycket trevlig kväll ! <3



Söndag:
Väckarklockan ringde 11.00 och jag var as trött efter som det inte blev så mycket sömn inatt. Dax att gå upp och fräscha till sig och sedan stack vi för att fira min Farmor.  Efter några timmar där så skulle vi vidare till Ulricehamn där vi skulle fria min kusin som fyller 18 år ! :) Grattis på honom !

När jag kom hem var jag riktigt trött så tv:n väntade.
det blev:
19.00 - singing bee
20.00 - wipe out  = SJUKT KUL!  om ni missade de så kolla nästa gång fyfan va man garvade !
21.20 - Americas best dance crew <3

Känner mig lagon tjock och lagon trött nu så ska dra mig till sängen ! Puss och Kram !

Kommentar:
#1: SamHoang

lyckad helg ser ja :D

2009-03-09 @ 08:32:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: