Kastella

2009-03-09
23:35:46

Intervjuer i mängder... Skratt och Tårara !
Yessbox...
Skoldagen var soft hade först dans och sen ekonomi. Sedan stack jag och Becka till A6 för att intervjua H&M,Åhléns och Kicks till vårat lilla projektarbete... Vårat kommer bli lätt bäst XD .

Efter några timmar på A6 så stack jag och mötte Moni, Ida och Malin och filmade dom till deras Bf:uppgift.

Sedan stack jag och Moni hem till henne och käkade, käkade och käkade lite till samtidigt som det blev masssaaa prat.  Var sjukt längesen vi va nu ! Kollade sedan på Spårlöst och JA vi grät ett antal tårar XD . Haha det pogramet är ju verkligen hemskt på riktigt. Men det är ett väldigt bra pogram ! .




Nu sitter jag här och ska snart sova, fast jag behöver egentligen plugga på mitt psykologiprov tills på ons :/ . Imon är det ekonomidag för oss i skolan. Kommer bli sjukt jobbigt !

Hoppas ni har haft en bra dag pöss på er !











Kommentarer:
#1: Petra

Vad har ni för dans i skolan?:)Lycka till på provet!

2009-03-10 @ 00:03:38
#2: SamHoang

sv: haha jaaaa, den satt helt perfekt den helgen :)



oj jobbigt i skolan ser ja ><.. skönt för oss att det snart är skola igen, mkt roligare än praktik :D

2009-03-10 @ 08:11:20
#3: SamHoang

sv: okej :D vart är det du praktiserar, och hur länge?

2009-03-10 @ 09:52:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: