Kastella

2009-03-25
22:09:57

Jobb och ED



Försov mig idag så jag vaknade av att mamma väckte mig och jag fick typ panik.. Som tur va så hade hon tid att skjutsa mig så jag kom inte speciellt sent iaf. Idag har jag varit på skönhet hela dagen. Dm är skit goa där. Jag och Eva stod och snackade resor och sedan forsatte vi vårat letande på min perfekta foundation haha . Vi har hållt på sen i måndags och Jag har tetsat alla på armen och tatt med mif 1 innan så det här är min andra proovburk som jag har me dmig hem. XD . Jag är för ljus så inget passar mig ! 
 



På lunchen så gick jag och Valle till ED- skolan för att äta. Där mötte vi frida som satt där medans vi åt . Vi tänkte äta där på fre igen men jag vet ej om vi vågar det för att ......

.... Frida föklarar vart vi ska hämta maten och vi går och ser ett rum där 2 läraree går och hämtar mat så dit går ju vi och tar mat och sallad och grejjer medans dom kollar underligt på oss. Vi tycker mesta tt det är konstigt att alla elever ska få plats och hämta maten i det här lilla rummet men vi fortsätter. när vi kommer ut igen så har vi ju nartuligtvis tatt maten på fel ställe :O . nämligen i personalens "matsal"  så lagon skämmigt :O . åt gjorde vi iaf medans Frida blev sur över att lärarnar sallad är mycket bättre XD haha !

Tillbaka på jobbet så började jag städa och hjälpa kunder. Fick också scanna in lite varor :)



och måste ju tillägga att HV71 vann matchen idag med 6 mål mot 1. Matchen började dåligt med de blev bättre ch bättre och VANN :D here we come !

Kommentarer:
#1: SamHoang

sv: haha jaa det ska jag göra nån gång ^^

2009-03-26 @ 18:05:48
#2: SamHoang

sv: ehh vem är inte rädd för clowner? (A)

2009-03-26 @ 20:44:18
#3: SamHoang

sv: haha jag med! kommer clownen för nära, så blir det en clown mindre på denna jord!!



tack!^^ det blir nog fler snart

2009-03-26 @ 21:40:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: