Kastella

2009-03-18
20:07:33

Om Mig!

DU:
Heter: Karoline Aronsson
Ålder: 17 år och 6 månader
Bor: I jönköping
Skola: Sanda
Linje: Handel&Administrations- programmet
Familj: Mamma, Pappa, Syster, Hund.
Vänner:  Jag är ju inte ensam ..

Din kropp:

Hur lång är du: 174,5cm
Hur mycket väger du: Ingen aning :S
Vilken sko storlek har du: 38-40
Är du nöjd med din kropp: Nej
Skulle du kunna plastikoperera dig: Jag tror de. Om det var ofarligt .
Vilken ögonfärg har du: blå/grön/Grå
Vilken är din riktiga hårfärg: Blond
Vilken hårfärg har du nu: Min riktiga med ljusare blonda slingor.
Har du lång överkropp: Nej.
Underkropp: Ja.
Har du långa armar: Sådär
Har du långa naglar: Inte längre :(

Dina känslor:
Vad tänker du på just nu: På folk ...
Saknar du någon just nu: Ja
Gillar du någon: Nej
Är du kär: Nej
Är någon kär i dig: Nope
Älskar du någon: Nope
Hatar du någon: Njee stör mig bara
Hur är du om du är hungrig: Jobbig
Hur är du om du är trött: Seeg, Osocial
Om du sovit i tre timmar: Är jag trött
Vad är menigen med livet: Ingen aning ...
Vad vill du just nu: Bort ifrån jkpg. Träffa gammla och nya vänner ..

Dina önskningar:
Du skulle egentligen velat heta: Ingen aning. Karro duger.
Du skulle egentligen velat bo: I västergötlands län
Din högsta önskan är: Att få en pojkvän, få ett liv !
Du skulle vilja ha: En massa.. Ett jobb osv.























Kommentar:
#1: malin

Lilla gumman, man kan ha ett liv utan pojkvän ; )

2009-03-19 @ 18:07:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: