Kastella

2009-05-26
22:35:52

Bal i jönköping..
Nu har Balerna kommit igång här i Jönköping. Ganska tidigt som jag har förstått de om man jämnför med andra städer. Jag var inte på Sandas bal vilket jag nu efteråt ångrar lite . Hade varit kul att se alla på skolan.

Idag var jag på Bäckadals Bal. Det var en massa man kände igen som gick under sina paraplyer. Stackarna fick jobbigaste vädret . Kul att få se alla fina par iaf ^^ Jag stod med Jimmie, Lollo, Valle , Koshar m.m. 



Imon ska vi göra ännu ett försök att fixa mitt och syrrans pass. Vi får la se hur det går ^^  Måste plugga som ett as också. Om någon frivillig känner att dom älskar matte och vill hjälpa mig så e de bara att höra av sig XD




Byeee :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: