Kastella

2009-05-15
10:26:03

Camping is shit !
Hallå på er. Uppdaterae inget igår.

Skola 08.00-16.00 jag hade 2 prov. Proet i rättskunskap gick kanon tror ja och provet i lay out gick inte specillt bra :P


Efter skolan stack jag direkt till Waynes där jag  träffade min underbara Elvira :) , Har inte träffat henne på ett tag vilket  är mycket tråkigt !. Så de va skönt att få sitta och snacka lite :)   HIHI ! <3 



Efter det blev det bara soft hemma ! ^^



Fredag ida. Veckan har gått sjukt snabbt, kan vara för att vi knappt har haft nån skola ^.^

Det blir skola 11.45-15.15 sista lektionen ska vi ha volleyboll på vätterstranden :D:D:D . Hoppas att vädret håller upp!

Efter skolan åker jag direkt till Hjo med min familj. Ska ut och campa för första gången med våran nya husvagn. Jag ÄLSKAR camping livet . Men jag föredrar nog tält me. Det är de v i har campat med typ hela livet så jag hoppas inte att de bara blir husvagn nu .

Ha en bra dag och helg så hörs vi på sön :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: