Kastella

2009-05-24
22:50:48

Hemma igen !
Tjoho .

Helgen har varit lika soft som förra helgen. Det var Jag, Mamma, Pappa och Syrran denna helgen. Blev chill, massa cykling och mys . Var även i Skövde Fre . Dock var det inget bra väder så det blev bara en snabbis :)






Sjukt fint ! Blir dock inte lika bra på bilden ! :(



Nu får det dock räcka ett tag. Nästa helg hänger jag inte med, då ska jag vara med mina kära vänner. Rim FM festival och jönköpings marknad är så då blir det kanske lite festande och sådär :)

Imon har jag studiedag och det blir en jävla massa plugg!!!! :O . Orkar inte mer nu ! . Någon som är bra på Matte eller Företagsekomoni som känner att dom har lite fritid att slösa till mig !?!?!


puss på er !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: