Kastella

2009-05-09
18:03:04

Man ska ha husvagn ....

Hallå folket . Idag väcktes jag vid 06.30 och det blev till att ta på sig kläder, hoppa in i bilen och börja resan mot Skåne. Det var dax att hämta våran husvagn :) . det var en bra bit och vi hamnade i Eslöv där vi lastede på den. Vi åkte vid 07.00 och kom hem 15.30 så det var en låååång åktur,,  blev lite max och annat gott på vägen dock ;) .

Får väl ta kort och lägga ut är nångång :P . inte för att ni skulle byr er om hur den ser ut men jag tror jag gör de iaf haha ^^


Ikväll ska Frida, Molle och Jejja upp till odens och ha picknick . De vill att jag hänger me men jag är lite skeptisk till vädret även om det är uppehåll just nu + att min mor är ensam hemma vilket jag inte räknade me jag som ville göra nåt kul ida igen XD .  Dock är jag jävligt seg pga resan tidigare idag men jag kanske hänger med en sväng .


puss på er ! :)


Kommentar:
#1: Elvira

Vi måste!!!! Have alot to tell ;)

2009-05-11 @ 13:01:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: