Kastella

2009-05-28
20:32:10

Ons/ tors
Tjohoo på er !

Glömde att skriva igår men det hände inte så mycket. Stack till Polisen för att göra pass IGEN  men de tog för lång tid så de blev inget igår heller XD . Stack sedan ner till stan för att se PB:s Bal . Några kände man ju iaf tex; Staffan, Linus, Karlsson ..

Idag har jag haft skola från 8-14.00 :/ . Fick reda på lite betyg och sådär  så de va ganska soft. Sedan skulle vi ha natur prov men ingen i våran klass visste vilka sidor de va och ingen hade öppnat boken haha . Min klass e typ helt efterbliven but i love them XD . Så vi ska göra de på ons istället . Tillslut sket hela klassen i dom 2 sista lektionerna : ) De e så de ska va XD 

Imon har jag mitt Matte prov. . . klockan 12.00 eller något börjar de och sedan fick man väl hålla på så länge man ville eller nåt . Wish me good luck !!!!!  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: