Kastella

2009-05-04
23:43:16

Seminarium På Medical Center
Hallå på er !
En händelserik dag eller ahh nästan iaf..
Skola till klockan 14.45. Kom hem och somnade en stund.



Klockan 18.00 kom vi till Medical Center där vi hade anmält oss till ett seminarium om Hudvård och Skönhets operationer. Det var jag, mamma , Laila och anna som gick dit tillsammans och totalt var vi väl kanske 15 pers alla från olika skönhetsaffärer utom vi. Kul med lite ansikten man kännde igen från sköna ja, Salong osv..

Vi fick mat och hon började prata.
Massa fakta om bland annat:
*Anti ageing midical
*Grudorsaker bakom cancer, allergier och åldrande
*Dieter
*Fraxel laser- som använd på huden för behandling av tex. Acne, ärr, bristningar, solskador och massa mer.
*IPL behandling- Använd också vid ovanstående problem.
*Operationer
*Botox

Och massa mer. 

Snacka om att jag nästan är påläst nu . Men har dock ångrat mig om att göra en eventuell ansiktsehandling med IPL eller Fraxel som jag hade tänk innan . Nu är jag bara rädd efter att jag fick se hur det gick till och höra om hur ont det gör så jag tror inte det blir något av det där.

Det var väldigt intressant med vi stannade inte hela tiden ut. Var där från 18.00-20.00 . När vi kom in där så fick vi en påse med massa produkter och papper med fakta om allt vi hade gått igenom under tiden vi var där. Värdet på produkterna i påsen var 1400kr  Helt sjukt :O !  Och det kostade inte oss ett öre att gå dit. Snacka om ett bra kap xD
 




Har precis tagit på mig en av krämerna jag fick med mig hem och nu ska jag ta och sova ! . Puss och kram på er !  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: