Kastella

2009-05-25
14:44:17

Soool ! :)

Idag är det skönt väder ute. Satt och pluggade en stund när jag vaknade men solen lockade för mycket så det blev till att å ut och steka lite.

Dagens planer:
*Duscha och göra mig iordning
                    *Sticka ner till stanoch köpa en foundation
                                                    *Till Polisen och fixa pass ( Exakt 1 månad kvaaar woohoo)
                                     *Till China Palaz och käka med mamma och Syrran
                *Plugga lite till på mina 2 kommade prov




Sedan har jag inte mer planerat får la se om jag hinner något mer.  Idag är jag Glad .. Varför? .. Dee nii ;)



I'm gonna get cha If it takes me until forever....


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: