Kastella

2009-05-05
21:57:54

Utvecklingssamtal !
Dagen började med bollspel. basket och innerbandy var de 2 sproterna som vi hade. Sedan blev det Matte där vi inte gjorde speciellt mycket som vanligt. Börjar kännas kört inför tis nu så jag ska ta hjälp av min vän så att han får hjälpa mig lite...

Jag hade utvecklingssamtal idag också. Jag har nästan bliit vuxen nu så jag fick ha de utan föräldrar vilket är sjukt skönt eftersom det är samma jävla sak varje gång. Det gick iaf bra .. Fick bara "skäll" av  mina 2 mentorer vilket dock var lite chockerande S: . men men Jag ska börja hålla käft lite mer nu de sista haha ^^ 

Efter skolan stack jag, syrran och Mamma till sibylla och köpte lite mat innan vi åkte och kollade på husvagnar. känns som jag har gjort de varkedag nu i flera veckor :P . men det är bara att käpa på tills man hittar den rätta ^^

Har precis skickat iväg en jobbansökan till Åhléns men fick dock ingen berkräftning så jag vet inte om den kom fram :S . åtrerstår att se^^ 

Dax att dra sig mot Tv:n snart puss på er !  

Kommentarer:

tack inget speciöet sj? om du har tid så rösta gärna på min blogg i veckasn blogg på onerose.blogg.se :D♥

2009-05-06 @ 10:41:41
#2: frida.

Kritik kanske ? :P

2009-05-06 @ 21:51:53
#3: Karro

sv: Neeej eller jo bad kritik isåfall haha XD

2009-05-08 @ 17:46:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: