Kastella

2009-11-19
07:25:54

18/11 = Otursdag !
Igår hade jag ingen bra dag alls. Började med skola som var som vanligt. Sedan vid 17.00 var Jag,Molle,B,Spiken & Simme uppe vid bäckadal för att de cepesprutan. I 2 tim och 10 min fick vi stå i en jävla kö :O ! . Hälften av tiden ute i spöregnet och hälften inne i kvav unken lukt ! . Men jag tog den iaf ....

Efter det så skulle pojkarna käka så vi åkte ens väng och skulle sedan hämta dom på Juneporten och självklart så åker jag ner i 2 djupa hål i maken påvägen dit ! :O . men körde vidare och nån km senare vid atollen så börjar hela bilen vibrera , Japp PUNKA såklar ! :@   Simme och Spiken var inte så hajja på det där så mamma och pappa kom ner. Idag ska pappa ringa och klaga på komunen och setill att få pengar för däcket !



Allt om den dagen, Ingen bra sådan ! .

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: