Kastella

2009-11-02
19:52:56

Helgen !

Lördagen slutade med Fika på Claras tillsammans med Frida, Moni och Ida. Sedan stack vi hem till Moni och kollade på 1408! . En skräckfilm som jag fick förra året av Emil bara för att jag sa att jag verkligen inte ville se den. Förpackningen var inte en bruten xD . Men den var inte så farlig ändå mest psyko :S .







Söndagen började med att jag och Mormor åkte till Out Company och A6 . Hon köpte min Jacka på Stadium. ( Känner mig förövrigt skittjock och klumpig i den :O.. Ångrar inte att jag inte har haft en sån här innan mina andra har varit såååååå underbara !!! ^^ ) Så nu ska vi testa den här . Riktigt varm är den iaf.

Min Syster flyttade ju också så jag hjälpte till lite där efter att jag hade fikat hos mormor. Sedan stack jag hem en sväng och sen tillbaka på kvällen för att hjälpa Jesper ohc Emil med skåpen ^^ .

lägenheten kommer bli så jävla snygg ! lite avis faktiskt !


Idag har jag haft praktik igen. kändes välsådär... Hade hellre suttit hemma! . Men men

Nu är jag skittrött iaf och ska snart gå och lägga mig. Först blir det chokladpudding till mig ohc mamsen ! Man måste ju unna sig lite när det bara är vi 2 hemma :) !

Hörs kanske senare !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: