Kastella

2009-11-06
17:12:16

operation !
Vid 08.00 var jag och Frida utanför smådjurskliniken . Min vovvsing opererades nämligen. Han har fått en konstig knöl bak på ryggen som de var tvugna att ta bort och skicka iväg på analys. Allt gick kanon och klockan 14.00 fick vi hem en fyllehund haha . Han kunde inte ens stå upp. skit gulligt. Nu väntar vi bara på svar från den läskiga knölen.

Sedan var det skola och Rackencentrum ! . Jag och Sandra har även börjat med vårat Radioprogram ( FÖR FEST) på Webdesignen. kommer bli kanon ! . Känner att det inte riktigt är mitt område jag låter så konstig när man spelar in X D. Eller alltid inte vet jag ahahha XD


Ikväll bli det något av uteställerna här i staden med Monica och kanske någon mer. Vi ska ta oss nåt att dricka och bara sitta och tjöta lite om allt och inget . blir nog trvligt ! .

Hörs senare pusspus !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: