Kastella

2009-10-07
19:55:51

Det ni har missat !
Lördag:
I lördags så tog jag det lugnt på dagen och sedan så blev det 3 rättersmiddag med familjen. Min pappa är inte hemma speciellt ofta pga sitt jobb så nu när vi va samlade så gjorde han en super god middag ! :)

Sedan blev det dax för födelsedaxfest hos Malin! . Jag hämtade upp Frida, Moni, Mickis och Fia och sedan stack vi dit . Endel killar var redan där . hade skit trevligt med lite lekar och sådär . Skönt folk måste jag säga . Dock jag jag ju super nykter eftersom att jag körde ! Hemvägen var LÄSKIG eftersom att hon bodde mitt ute i ingenstans !




Trevlig kväll !



Söndag:
Åter igen chill. Vaknade och läste lite i min svenska bok : Svek!  Sedan så åkte vi till Emil vid 18.00 där hans släkt var. Firade honom och åt lite tårta och sådär MUMS !




Måndag:
Praktik hela dagen, SEGT ! . skit kallt ute nu det suger verkligen ! Fick även hem skolfotot på bästa kalssen!



Tisdag:
Studiedag = Skönt
! Gjorde ungefär ingenting !
Emil fyllde år så på kvällen var vi där och lämnade paket, åt tårta och spelade tvspel :) Jag var grym !



Onsdag:
Dagen har varit lugn. Skola och sedan hem till frida och åt med henne, Emil och Matte . Sedan köpte vi chips våra älskade vitamindrycker och kollade på allt flyter ! NAJS ! . Nu är jag trött !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: