Kastella

2009-10-17
23:36:52

Hockey !

Idag tog jag det bara lugnt tills Fidi ringde mig vid 14.00 och frågade om jag ville köpa hans 3 Hv biljetter. Så jag tog med mig Frida och min Pappa. Vid 15.00 var Fidi hos mig och jag fick biljetterna och sedan var det bara att åka . Bra 1 och 2 period . 3:e var typ lite tråkig och försiktig :P . Bra match iaf som HV vann med 5-4, GOTT . Mötte Luleå ^^


( Jippi för suddiga bilder ! . Satt på balkongen . Skit bra platser ! )

Efter matchen så Kollade jag och Frida på körslaget och resten av kvällen har vi Fikat på Claras och åkt runt lite i bilen .

Nu mår jag inte så bra så jag ska ta mammas data och krypa ner i sängen med lite OC avsnitt hade jag tänbkt mig !


Hörs imon puss !


Kommentar:
#1: Elvira

Ta med mig nästa gång:D Ska bjuda dig igen så fort jag får biljetter över ;)

2009-10-18 @ 12:18:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: