Kastella

2009-10-25
01:05:33

Taggar Tisdag !
Tjabbaaa. Idag har jag varit på stan med Frida och köpt parfym, Foundation och smink borttagningsmedel. Ikväll så var Jag och fikade med E och F . Sedan blev det Little miss sunshine hos mig ! . Har också tagit en biltur till Lovsjön och häntan in Far och Mor från fest !


Taggar Tisdag! Då ska nämligen Jag, Frida och Elle göra våran första utflykt med bilen XD . Det bär först av till Borås för shopping eller något liknande och sedan stannar vi i U-hamn och käkar XD DRÖMMRESAN ! HAHAHAHA

Ser fram imot det iaf. Kommer bli skit mysigt :)

Nu ska jag nog sätta på I Love You Man eller OC och lägga mig och slappa i sängen :)

Natti Natti

Kommentar:
#1: Elvira

Kommer bli super!

2009-10-25 @ 20:30:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: