Kastella

2009-09-23
22:44:49

Jag lever !
Tänkte bara skriva att jag lever och jag vet att jag SUGER på att uppdatera just nu. Bilderna har inte kommit upp pga att jag inte har fått av några andra men dom kommer snart !

Har beställt studentmössa i veckan också

Brilliant heter den och ser ut ungefär såhär:

Jag har dock rosa diamant osv. ROSA ÄR FINT ! =)

Hela beställningen gick på 1557kr. Helt sjukt då fick jag med ett mjukis sätt, champagne glas och 1 linne samt en årsbok !



Imon chill skoldag ska försöka få upp lite bilder puss på er !

Kommentar:
#1: Elvira

Oj, våra studenmössor kommer nog vara ganska lika.. jag har med rosa diamant. Och den guldiga bandet runt på mössan har jag i rosa ! mkt fint..



grymt dyrt allting är!

2009-09-25 @ 15:34:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: