Kastella

2009-09-03
23:38:17

Körlektion, Arg !, Bio =)

Halluuuu

Började dagen med plugg på Ba . Gick bättre än nån annan gång :) . Sedan hade jag körlektion som gick ungefär skitbra också. Kändes kanon ! . Har 1 körlektion kvar och sedan den 14 fyller jag 18 och SEN  den .. är det dax ! :D:D:D

Gick sedan till Max och träffade Lollo och Valle och vi stack upp till skolan för att ha våran ända lektion ( eng ) . Men NEJ självklart så har dom ställt in den. Blir så jävla förbannad på dom att dom inte kan infomera! Så det blev att åka hem till Valle igen för att "dansa" som vi inte gjorde ^^


Chillade lite hemma . Emil kom hem med lite godis från godismarknaden som dom går på med jobbet då dom får hem massa nya godisar och drickor för att kanske sälja i butiken sen. Den nya marabou hallon yoghurt är as god ! :) .

Vid 21.00 så blev det Bio med Frida, Malin och Moni ! Vi kollade på PRINSESSA den var sjukt mycket bättre än va jag trodde den skulle va XD . Man fick sen ett antal garv ^^ helt klart värd + att det var gratis ;)





Nu ska jag snart sova för imorgon är det fredag och helg. Då blir det:

Skola från 08.00-15.30
Hem och chilla lite
Kanske fika med en vän. Han flyttar nämligen snart.  
Kanske va med Frida om hon vill :)
 


Godnatt ! <3

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: