Kastella

2009-09-27
17:23:34

Lager 157
Tjabba. Sov hos Frida inatt. Väckarklockan ringde 08.00 då det var dax för mig att gå upp klä på mig och sedan dra mig hemmåt.

Idag skulle vi nämligen till Lager , Jag, Mamma, Laila och Anna.
Laila och Anna hämtade upp oss vid halv 10 och sedan åkte vi mot målet. Måste säga att jag inte alls gillar lager så mycket nu. Butiken SUGER och kläderna (speciellt jeansen) har blivit en stor besviklse. Det brukade ju vara billigt där..... Efter ca 4 timmars vandrande och fika så kom vi ut och det var dax att åka hem .

Jag köpte lite smått och gott tex. det som jag visas på bild här nere. Köpte ett hårspray och sockar och lite så med.


Bästa köpet var lätt Mouli tröjjan HELT UNDERBAR ! :D <3




Mycket trevlig dag måste jag säga . Nu är jag trött och sitter och taggar top model ! PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: